Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



tiistai 26. heinäkuuta 2011

Villakeijun kortteiluhaaste #40: Itselle rakkaat materiaalit

 Tässä haasteen tehtävänanto:

”TÄSSÄ KORTISSA OLEN KÄYTTÄNYT MINULLE RAKKAITA MATERIAALEJA, VÄREJÄ, LEIMASIMIA, VÄLINEITÄ TMS.”

Tämä aihe liittyykin osittain siihen taannoin tekemääni omannäköiseen korttiin. Tällä kertaa ei ole kuitenkaan luvassa yhtä paljon höpötystä (voitte huokaista helpotuksesta ;) ). Tässä korttini:


Korttia lähdin tekemään itselle tosi mieleisen kartongin perusteella. Kuten aiemmin sanoinkin, tykkään mm. vihreän ja ruskean yhdistelmistä. Tässä juuri sellainen tapaus. Seuraavaksi päätin tehdä jonkinlaisen taitoskortin ja päädyin tähän tri-shutter -korttiin , jota olen jo hyvän tovin haikaillut tekeväni. Erilaiset taitoskortit kiinnostavat minua suunnattomasti.

Leimakuvaksi meinasin alunperin jonkun Lili of the Valleyn leimakuvan, kun pidän niistä tosi paljon, mutta ne olivat mielestäni liian leveitä tuohon korttimalliin, joten valitsin sitten tuollaisen söpön nallen. Tämä ei ole läheskään yhtä söpö kuin ne Me to You -nallet, mutta saa luvan kelvata, kun sellaista minulla ei vielä ole.

Leimakuvan väritin inktenseillä, jotka ovat tällä hetkellä mieleisin väritystyylini. Stanssatun leimakuvan teippasin vielä vihreälle paperille, jonka leikkasin kuviosaksilla niin, että leimakuva sai kehykset. Tuota ovaalia stanssisettiä olen käyttänyt kaikista eniten kaikista stansseistani. Big shottia tulee muutenkin käytettyä tosi usein, vaikka aikaisemmin ajattelin, etten sellaisia laitteita tarvitsisi. Tässä kuva kortista aukaistuna:

Tämän tyyliset erilaiset taitoskortit ovat todella mielenkiintoisia ja virkistäviä tehdä! Pidän niistä todella paljon. Taitokset tein the Ultimate Crafter's Companionilla, mikä ei todellakaan ole paras väline nuuttaukseen, mutta pian minulle tulee postipaketti, joka sisältää mm. Hougie -laudan. Arvelisin, että se tulee olemaan minun käytössäni ihan huippujuttu! Ehkäpä paras markkinoilla olevista nuuttausvälineistä... Tälläisen kuvan olen ainakin saanut. Joten se myös kovin mieleinen väline minulle. Tässä vielä lähikuvaa:


Materiaalitiedot:

- Korttipohja: kiiltävää kierrätyskartonkia
- Skräppäyspaperit: DCWV:n The green stack
- Leimakuva: Koukussa kortteihin leimakuvavaihto
- Väritys: Inktense veden ja vesisäiliökynän kanssa sekä kukat tavallisilla puuväreillä, kun en löytänyt inktenseistä haluamaani väriä
- Stanssi: Spellbindersin Petite Ovales Large
- Vihreä kartonki: Tiimari
- Onnea -tekstileima: Tekstileimasinsetti Joulunaika (Paperinauha)
- Leimasinmuste: Versafine
- Lisäksi: ATG, kuviosakset, giljotiini, big shot


Kiitos,
että kävit lukemassa höpinöitäni!
Olisi todella mukava,
jos vielä jaksaisit ilahduttaa minua kommentilla, 
kiitos!

2 kommenttia:

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!