Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



perjantai 10. syyskuuta 2010

Outin lorupussi

Jos lorut, lasten laulut ja runot kiinnostaa, niin niitä löytyy lisää uudesta blogistani Outin lorupussista. Olen vuosikausia kirjoittanut ylös hurjat määrät etupäässä loruja ja lasten lauluja, mutta myös runoja (myös aikuisten). Minulla on ollut jo pitkään tarkoituksena kirjoittaa ne koneella ylös ja tehdä jokaisesta teemasta oma tiedosto. Tässä hiljattain älysin kuitenkin, että kaikkein käytännöllisimmän lorukokoelman saan kirjoittamalla lorut blogiin, jossa löydän tunnisteista todella helposti ja nopeasti eri aiheisiin liittyvät lorut. Eli jatkossa kun etsin runoja tai loruja korttia varten esimerkiksi, löydän sopivan helposti ilman että täytyisi ensin plärätä hirveä määrä runovihkoja läpi. Ja lisäksi ajattelin, että ehkäpä siitä olisi iloa jollekin muullekin.

Olen pyrkinyt etsimään lorujen yms. tekijät ja valmistusvuodet lisätessäni lorut blogiini. Toisinaan niitä on kuitenkin hankala löytää. Harmillista, etten ole niitä kirjoittanut ylös silloin, kun ne ovat saaneet paikkansa runovihkoistani. Joten jos jostain lorusta puuttuu nämä tiedot ja sinä tiedät ne, ole ystävällinen ja auta minua! Kiitos! Minulle voi muutenkin lähettää loruja yms. lorupussiini lisättäväksi. Sillä tavalla lorupussista karttuisi monipuolisempi.

Valmistusvuodet minua kiinnostaa myös sen takia, että jos jostain lorusta on tekijän oikeudet menneet umpeen, niitä voisi huoletta käyttää vaikkapa myytävissä korteissa.

Mutta koska minulla tuntuu olevan aina sata rautaa tulessa, teen tätäkin projektia pikku hiljaa sitä mukaa, kun ehdin.

Kun esittelen Onnen kipinöitä blogissani lorukorttivaihtojen satoa, pääsee lorun nimestä painamalla aina tuonne Outin lorupussiin lukemaan koko lorun.

"Onnea on katkaravut."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!