Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



maanantai 13. syyskuuta 2010

Ostoksia 1


Sen jälkeen, kun liityin Koukussa kortteihin sivustolle, on minunkin askarteluostosten teko lisääntynyt. Kyllä ostelin aikaisemminkin, mutta nyt on iskenyt ihan karmea hullaannus -siis aikaisempaan ostostentekokäyttäytymiseeni verrattuna, ei muihin askartelijoihin verrattuna. Uskon siis, että ostan paljon vähemmän matskuja kuin joku muu kortteilija. 

Mietin pitkään, laittaisinko ostoksistani kuvia blogiin, mutta päädyin nyt sitten laittamaan. Onhan nekin minun onnen kipinöitä ja liittyvät vahvasti käsillä tekemiseen. Päädyin tähän ratkaisuun myös siksi, koska minusta on ihan kiva katsella muiden blogeissa, mitä kaikkea kivaa he ovat ostaneet, niin jospa minunkin lukijat siitä pitäisivät?! Saa kommentoida! Tai jos eivät pidä, niin ainahan voi jättää lukematta.

Kaikista ostoksistani ei ole kyllä tullut otettua kuvaa ja yhtään en muista, mitkä jutut ostin ensin ja mitkä sitten. Minä kun postaan näitä juttuja tänne aina vähän jälkijunassa. Kovasti olen yrittänyt kiriä itseäni kiinni, että saisin postattua aina, kun teen jotain. Katsotaan, miten onnistuu.

Mutta yllä siis tavarat, jotka tuli kotiin yhdeltä ostosreissulta. Korujen teko -setti, vaahtomuovileimasimet sormivärien kanssa sekä tuollaiset sabloonat puhalluskynille. Ja kuten kuvasta huomaa, niin tykkään ostella alennuksesta -ja toki muutenkin. Ja ostelen myös sellaisia juttuja, mitkä on suunnattu lapsillekin. Niillä voi tehdä minun lapset sitten isompana, mutta saan minä niistä itsekin aina jotain irti. Ne on vähän kuin lasten sadut; ne on aina yhtä ihania, vaikka miten tulisi vuosia lisää.. ;)

Alapuolella kuvat niistä sabloonista. Mua jäi kyllä kovasti harmittamaan, kun mun piti heti saada ne irtopalat pois noista sabloonista. Kun jos olisin vähän pitemmälle ajatellut, olisin poistanut ne vasta sitten, kun olisi ollut samalla aikaa koota ne irtopalat saman tien paperille ja käyttää ne kortteiluun. Kierrätyksestä kun tykkään. No, ei voi enää mitään. Niin, ja osa kuvista on jälleen nurinpäin. Kyllä mä oon sitten saamaton.


















Ja tässä sitten ne puhalluskynät. Nämä kiinnostuin ostamaan siksi, kun siskoni toi mulle kerran Kiinasta samantyyliset puhalluskynät ja noita sabloonoita kans, mutta en minä saanut niitä toimimaan. Kysyin molemmilta siskoiltani ja mieheltäni, ymmärtävätkö he, mutta ei niihin kukaan saanut mitään järkeä. Ajattelin, josko ymmärtäisin, kun olisi toiset kynät vieressä ja suomenkieliset ohjeet. Voihan se olla, että ne on vaan kiinalaista laatua.. Vielä en ole kokeillut.


Ja tässä vielä tätä kartonkia, joka on siis kultaista, mutta kun sitä katsoo vähän eri kulmassa, näyttää se kutakuinkin tältä:


"Onnea on sen seuraaminen, kun oma äiti laittautuu oikein kauniiksi."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!