Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



tiistai 17. elokuuta 2010

Aivan ihana ja yllättävä ystävällisyyden osoitus!!


Tutustuin netissä korttiblogien maailmassa viiime keväänä mahdottoman ystävälliseen ihmiseen. Häneltä olen saanut apua monenmoiseen kysymykseen. Olin vailla sellaisia kiehkuraleimasimia ja hän ei enää tarvinnut omiaan, niinpä teimme kaupat. Omat leimasimeni esittelen myöhemmin -en tässä postauksessa. Yllätykseksi hän laittoikin minulle lisäksi hurjan määrän leimakuvia ja muuta mukavaa. Tuolloin olin vasta tutustumassa leimasinvalikoiman monimuotoisuuteen. Tämä yllätys oli suunnattoman ihana! Leimasimia minulla on ollut pitkään, mutta ne on hyvin pieniä enkä ole ihan älyttömästi niitä kuitenkaan käyttänyt.

Lisäksi sain näitä ihania kukkasia.


Ja tämän mielettömän upean kortin! Olin juuri tätä korttia ihaillut hänelle hänen blogissaan ja sitten sainkin sen itse! Nämä Penny Blackin leimasimet ovat minusta aivan valloittavan suloisia!

"Onnea on puhuminen."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!