Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



perjantai 3. kesäkuuta 2011

Pyjaman kortit samoista materiaaleista 3/4


Tässä matskut, jotka itse lähetin:
- 1 kirjava paperi
- 1 pätkä turkoosia nauhaa
- 3 itse tehtyä nappia
- 1 valkoinen stanssattu kehys

Linkki, mistä sain idean tehdä noita nappeja, pitänee vielä liittää, mutta nyt en ole omalla koneella, joten en pääse sitä katsomaan. Mutta joka tapauksessa olen stanssannut ohutta paperia. Minua huvitti, kun ajattelin ensin, että stanssasin ne nappistanssilla, mutta jos ihan tarkkoja ollaan, niin oikeasti se on NAPIN REIKÄ stanssi!! Kuulostaa aika hauskalta -ainakin minun korvaan. :D Tämän jälkeen olen laittanut glossyä molemmille puolille.


Valitettavasti en onnistunut kääntämään tätä kuvaa oikeinpäin, vaikka tein jipot, mitkä yleensä tähän vaivaan auttavat. Joka tapauksessa, paperin valitsin sen takia, koska se oli minulle itselleni kovin haasteellinen ja kovin monivärinen. Sen päädyin kuitenkin käyttämään noinkin isolla alalla. Vaikkei se ollut minun lempipaperini, niin silti ajattelin, että se on niin koristeellinen, ettei sen päälle tarvitse hirveästi muuta.
Tuon valkoisen kehyksen valitsin myös sen takia, etten oikein osaa käyttää sitä. Halusin ideoita. Päädyin käyttämään sitä sitten tuollaisena tekstikehyksenä. Mutta aika ruma siitä tuli, kun on niin pelkistetty ilman koristeita. Tehdessäni se ei tullut mieleeni.. heh. Ja nuo kirjaimet ovat yksittäisiä akryylileimasimia, joita minun tuntuu olevan aika vaikea käyttää ja saada osumaan oikealle kohdalle. Ruma tuli, mutta minkäs voit. Tekstin leimasin stanssatulle paperille, joka on samaa paperia kuin mistä olen napit tehnyt. Tekstikehyksen alle sitten tuo nauha vielä. Ja yläkulmaan kaksi nappia.


Myöskään tämä kuva ei tottele käskyjäni, joten on väärinpäin. Jos siis kallistat päätäsi oikealle, katsot kuvaa oikein päin. Kortin sisäpuon koristelin siis tuolla samaisella kirjavalla paperilla, mistä jäi etupuolelta osa käyttämättä.

Viimeinen kolmesta napista meni kortin takamusta koristamaan. Taakse olen yleensäkin laittanut jotain hyvin pientä koristetta, mikä on kuitenkin samaa teemaa kuin kortin etupuolella. Näyttääkö teistä noin pieni koriste vallan typerältä, vai kivalta pikku lisältä?

Tässä muiden rinkiläisten kortit:


 Sari

Katja


Kiitos,
että kävit lukemassa höpinöitäni!
Olisi todella mukava,
jos vielä jaksaisit ilahduttaa minua kommentilla,
kiitos!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!