Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



tiistai 15. marraskuuta 2011

Minnan kortit samoista materiaaleista 2, 2/5


Tässä Minnan ottama kuva minun lähettämistä matskuista. Ehdottomasti halusin siis mukaan talouspaperia, varsinkin kun tuossa kyseisessä paperissa oli niin nättiä kukkia. Aikaisemmin olen käyttänyt talouspaperia niin, että olen stanssannut siitä kukkia. Mutta nyt halusin käyttää sitä skräppipaperin tapaan kortin taustalla.

Rinkiläiset kanssa naureskeltiin, kun minulta voi kuulemma odottaa minkälaisia materiaaleja tahansa, esim. käpyjä  tai nakkipaketin muoveja. Mutta ei se vitsailu nyt niin väärään mennyt, koska olen jo kerännyt ihan pieniä männyn käpyjä kortteilua varten ja leikannut joidenkin leikkelepakkauksien vai minkä lie pohjien neliökohokuviotaustoja irti kortteilua varten. Nakkipakkauksiin en sentään vielä ole koskenut.. Hih!

Tässä minun kortti:





Ja muiden rinkiläisten luomukset (lisäilen sitä mukaa, kun niitä valmistuu):

Sähköpää


Kiitos,
että kävit lukemassa höpinöitäni!
  Olisi todella mukava,
  jos vielä jaksaisit ilahduttaa minua kommentilla,
  kiitos!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!