Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



keskiviikko 18. elokuuta 2010

P*skarteluhaaste #53: pinkki + vihreä


Tämän viikkoisessa haasteessa piti kortista löytyä sekä pinkkiä että vihreää. Tämä kortti on minun vanhempaa tuotantoa, kuten monesti aiemminkin esittelemäni. Tänä vuonna tehtyihin kortteihin olen lisännyt tänne blogiin merkinnän, monesko kortti on kyseessä. Mietin, pitäisikö se lisätä korttiinkin, mutta päädyin siihen tulokseen, että ei. Tässä kortissa käytetty tehosteena ainoastaan päällekkäisiä eri värisiä papereita, kuviosaksitettua paperin reunaa ja kimalleliimalla rajattua kiiltokuvaa.

Näitä vanhoja kortteja nyt en olisi muutenkaan pystynyt postaamaan ajoissa, kun silloin minulla ei vielä ollut blogia. Valitettavan usein kuitenkin nekin jutut, mitkä olen tehnyt tänä vuonna, tulee postattua paljon myöhemmin kuin milloin olen ne oikeasti tehnyt. Pitää yrittää saada blogi ajantasalle ja muutos tähän asiaan. Tänä vuonna tehtyjä kortteja esittelen muutenkin paljon mieluumin kuin vanhempia korttejani, koska ne olen tehnyt huolellisemmin ja tykkään niistä enemmän itse.

"Onnea on sairaana sängylle kasatut tavarat itsensä viihdyttämiseksi."
(Esim. kirja, päiväkirja, kirjeen kirjoitus tarpeet yms.)


7 kommenttia:

  1. Kaunis kortti yksinkertaisuudessaan!

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    No mulla ei ole lapsia, niin se helpottaa tietysti :)
    Usein olen kyllä nipistänyt yöunista, välillä aika reippaastikin. Tein ennen kymentuntisia työpäiviä, joten tarvitsin vastapainoa, eikä silloin aina katsottu kelloa, kun inspis iski :)
    Tällä hetkellä en ole työelämässä, mutta talvella ostettu omakotitalo vaatii aikaa myös.
    Kortit on ollut jäissä, kun olen harjoitellut ompelemista, mutta niistä tullee postauksia myöhemmin ;)

    VastaaPoista
  3. Moikka taas!
    Kyselit resist-taustoista.
    Leimasin ensin tekstileimasimella värittömällä musteella, sitten väritöntä kohojauhetta päälle ja kuumennus. Sen jälkeen Distress Inkeillä värjäsin taustan. Muste ei tartu tuohon kohojauheeseen, vaan jää taustan alkuperäisen värin väriseksi. Minusta kiva tekniikka ja siihen käy kaikenlaiset leimasimet.
    ajattelin kokeilla myös kuvaleimalla, siitä saa varmaan kivan taustan, kun käyttää varsinaiseen kuvaan samaa leimasinta.

    VastaaPoista
  4. Lumituulia: Kiitos! :)
    Mirka: Niin, lapset vie kyllä paljon aikaa päivästä. Minäkin sitten yritän jotain väsätä niiden nukkuessa. Monesti menee myöhään, mutta pitkään ei sitä rataa jaksa, kun aamulla on kuitenkin herättävä aikaisin, kun lapsetkin herää. Mutta mullakin on ihan pakko tehdä kuitenkin. Mäkin oon ajatellut, että se on niin mukavaa vastapainoa tälle arjen pyöritykselle. Kiitos kun vastasit!

    VastaaPoista
  5. Mirka: Värittömästä musteesta en ole kuullutkaan. Kuvaleimasimellakin tehdystä tulee varmasti oikein kivan näköinen!

    VastaaPoista
  6. Siis olet jo tämänkin kortin saanut valmiiksi:)
    Minä käytän kuvissa Picasa-ohjelmaa--suomenkielinen ja helppokäyttöinen tällaiselle yksinkertaiselle ihmiselle!Siellä on paikka missä voi kuvia muokata eli valoisuutta kirkastaa, rajata ja kohdasta ABC saa tekstin kuvaan:))
    Kohojauhetta käytettäessä tarvii tuon värittömän värin se ei muuten onnistu kuten Mirka sinua valaisi:))

    VastaaPoista
  7. Hilkka: Picasa ei olekaan minulle tuttu. Kiitos vinkistä.
    Siis monia haasteisiin laittamiani kortteja en ole tehnyt juuri haastetta varten. Olen vaan kaivanut sen korttihaitarikansioistani ja etsinyt haasteeseen sopivan kortin. Kyllä pitäis saada nuo nyt tehdyt kortit tänne laitettua. Jotain kortteja olen tehnyt ihan viime aikoinakin.

    VastaaPoista

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!