Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



perjantai 13. elokuuta 2010

Paperiliittimen lorukorttivaihto

Osallistuin Paperiliittimen blogissa hänen lorukorttivaihtoonsa. Kortit tulivat tällä viikolla. Ja kyllä ovat sitten upeita! Aivan mielettömiä! Suurin osa kuvista on jälleen nurinpäin, mutta taaskaan en jaksa perehtyä oikeinpäin vaihtamiseen. Jos joskus vaikka ehtisi tehdä näitä blogipäivityksiä hieman varhaisempaan kellon aikaan kuin yöllä, niin jaksaisi tutustua asiaan.. Positiivista kuitenkin se, että ensimmäistä kertaa osasin laittaa tuon linkin tuohon sanan sisään. Jee! Toivottavasti se myös toimii.

























Tämä viimeisin kuva on minun tekemä. Loruna Mehiläisten piiri -tai oikeastaan se on laulu. Mehiläiset olen leimannut keltaiselle kartongille, kukan piirtänyt itse ja pinkin värin olen tuputellut Kiinasta saamallani leimavärillä. Olen ihan tyytyväinen.

"Onnea on itse suunnittelemani vanhojen tanssipuku."
(Tämäkin teiniaikaisia toteamisia..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!