Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



torstai 11. helmikuuta 2010

Nalleperhe


Tämän nalleperheen ajattelin esitellä täällä, vaikka en ole sitä itse tehnytkään. Asialla on tietenkin ollut taas äitini, joka taitaa käsityöt huomattavasti minua paremmin. Minua kiinnostaisi kovasti kokeilla kaikenlaista käsityötä, mutta se vaatisi perehtymistä, kun se ei ole niin tuttua puuhaa. Niinpä ei ole tullut aloitettua mitään, kun pää tursuaa paperiaskarteluun liittyviä ideoita ja niitä on helpompi aloittaa tekemään, kun on tuttua. 

Käsitöistä minua tällä hetkellä kiinnostaisi jostain syystä kauheasti virkkaus. Myös tuollaisten erilaisten hahmojen ja eläinten tekeminen on minullakin ollut pitkään mielessä. Itse olen ajatellut toteutustavaksi huovutuksen. Olisi ihana tehdä johonkin klassikkosatuihin esimerkiksi sadun henkilöt ja jokaiselle sadulle vaikka oma pussi, missä hahmoja ja rekvisiittaa säilyttäisi. Aika näyttää, saanko milloin tehtyä vai saanko ollenkaan.

Minulla on omilla lapsilla edelleen käytössä esimerkiksi villapaitoja ja muita vaatteita, mitä äitini on tehnyt silloin yli 30 vuotta sitten. Olisihan se ihanaa joskus saada omalle pienelle nyytille sellainenkin aikaiseksi. Vauva-aika menee vaan niin nopeasti, että en taida päästä siinä ajatuksen tasolta toteutukseen tarpeeksi ajoissa.

"Onnea on puhtaus."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!