Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Minnan kortit samoista materiaaleista 2, 5/5

Tässä Elinan lähettämät ja Minnan kuvaamat matskut:


Tässä kuoressa tavaraa olikin ihan mahdottomasti.
Piti kyllä ankarasti miettiä, miten saan kaikki matskut mahtumaan samaan korttiin.

Tässä minun korttini:



Isompi haaraniitti jäi kyllä käyttämättä, kun aluksi huomasin vain sen, ja luulin että mukaan oli vahingossa tullut liian iso haaraniitti tuota "amorin nuolta" ajatellen. Sitten vasta viime tinkaan huomasin pienemmän haaraniitin enkä sitten enää osannut lisätä isompaa mihinkään, kun olin jo melkein koko kortin tehnyt valmiiksi.

Kruunun ja siipien yhdistäminen oli minusta tosi kummallista, eivätkä ne käyneet minusta oikein mitenkään mihinkään, mutta muutakaan en keksinyt, joten näillä mennään...

Sydämet on kohotarroilla kiinni ja stanssatut kuviot olen sävyttänyt Distress Inkin sävyllä Tea dye.


Ja tässä muiden rinkiläisten kortit:


Kiitos,
  että kävit lukemassa höpinöitäni!
  Olisi todella mukava,
jos vielä jaksaisit ilahduttaa minua kommentilla,
kiitos!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!