Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Tuulikin kortit samoista materiaaleista 3, 4/4

Tässä Sarin lähettämät matskut:

Ja minun toispuoleinen art deco tai V -kortti:


Korttimallin löysin Hougie -vihkosestani. Tässä kortissa tein ekaa kertaa pyramidi-3D -kuvan ja vieläpä leimatuista kuvista. Ihan eivät ole keskellä kylläkään.




Tuli tässä yksi kerta sellainen olo, että jos minä aion joskus maailmassa ehtiä postaamaan niitä lukemattomia kortteja ja muita juttuja, mitä olen tehnyt, mutta mitä en ole ehtinyt vielä postaamaan, niin minun täytyy ruveta vähentämään näitä sepostuksiani tänne. Ja sehän ei varmaan teitä lukijoita haittaa, kun ne ovat tainneet olla välillä aika puuduttavan pitkiä. Joten jos jotain kysyttävää on, niin vastaan mielelläni!! :D

Muiden rinkiläisten kortit:






Kiitos,
 että kävit lukemassa höpinöitäni!
 Olisi todella mukava,
 jos vielä jaksaisit ilahduttaa minua kommentilla,
 kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!