Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



keskiviikko 5. lokakuuta 2011

Outin kortin samoista materiaaleista 2, 1/4

Toista kertaa olen järjestämässä itse samat materiaalit -rinkiä. Tässä ringissä ei tosin ole samat ihmiset kuin aikaisemmassa, mutta halusin silti merkata otsikkoon tuon kakkosen. Tässä kuva materiaaleistani:

Tässä vaihdossa on siis samat säännöt kuin aikaisemmassa vaihdossanikin. Ja poiketen muista samanlaisista vaihdoista, tässä ei tarvitse lähettää mitään leimakuvaa tai muuta kortin "päätekijää". Jälleen vähän lisähaastetta! Ja tässä minun kortti:


Korttimalliin idean sain jälleen Svetalta. Kortti näyttää siis tuolta kiinni ollessaan. Minun kortin "päätekijäksi" muodostuivat nuo kukat. Tuo korttimalli käy minun mielestä tosi kivasti noihin papereihin. Tykkään, että molemmat paperit erottuvat selvästi. Kukat olen painanut ihan vaan suoraan pinkkiin leimasintyynyyn.


Tässä kuva kortista aukaistuna. Tekstille jää automaattisesti oma paikkansa. Nauha kulkee koko kortin halki:


Ja takapuoli:


Materiaalitiedot:
- Korttipohja: Craft UK
- Värikäs skräppipaperi: Dovercraftin Funky Vintage
- Kohokuvioitu paperi: Kierrätyspaperia
- Kohokuviotasku: Cuttlebug
- Nauha: Tiimari
- Kukat: Tilattu Englannista
- Leimasinmuste: Joku lasten leimasinpaketin mukana tullut
- Timantit: Saatu

Tässä muiden rinkiläisten kortit:

 Liisa

 Milja

Merja

Kiitos,
että kävit lukemassa höpinöitäni!
Olisi todella mukava,
jos vielä jaksaisit ilahduttaa minua kommentilla,
kiitos!

 

5 kommenttia:

  1. Kokeillaas uudestaan. Ja anteeksi mun mokani. Käy mun blogissa, siellä on sulle jotain....Ole hyvä!

    VastaaPoista
  2. Paulette: Iso kiitos!!! :D Ei tarvii pyydellä anteeks! Sattuuhan noita! Kiitos ilahduttamisesta!

    VastaaPoista
  3. Lisään tähän Lissun linkin, kun se ei saa omaa kommenttiaan läpi lukuisista yrityksistä huolimatta: http://liisax.vuodatus.net/blog/3030130/kortit-samoista-matskuista-8-oupan-osa-1-4/

    VastaaPoista
  4. Lisään Miljankin linkin samasta syystä kuin edellä: http://sahkopaakeskus.blogspot.com/2011/09/haaste-ja-samat-materiaalit-kortteja.html

    VastaaPoista
  5. Tässä linkki Merjan korttiin: http://koukussakortteihin.ning.com/photo/img-6952?xg_source=activity

    Käykäähän kommentoimassa rinkiläisten kortteja! Olis varmaan jokaisesta kiva!

    VastaaPoista

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!