Jos kiinnostuit jostain tekemästäni työstä, otathan yhteyttä O.K@hotmail.fi. Tilaustöitä voit myös kysellä. Ethän kuitenkaan kopioi kuviani ja tekstejäni ilman lupaani, kiitos! Blogini saat linkittää omaasi ja siitä kovasti ilahtuisinkin, jos niin teet -erityisesti jos olet lainannut ideoita blogistani! :) Ja jätäthän käynnistäsi kommentin: ne ilahduttavat päivääni suuresti!



torstai 22. huhtikuuta 2010

P*skarteluhaaste #36: kortti ilman leimakuvaa

Aion osallistua kortintekohaasteeseen, josta idean sain yliopistokaverini blogista. Hän oli osallistunut edellisen viikon haasteeseen ja sitä kautta pääsin itsekin lukemaan tätä p*skarteluhaasteblogia. Tällaisista blogeista en ole aiemmin kuullutkaan. Kuulostaa hauskalta. Osallistujien kesken arvotaan askartelumateriaalia. Blogissa näytetään muutaman naisen tekemiä kortteja malliksi. Ne kortit ovat hyvin scrapbook -tyylisiä, joten minun kortit tulee varmasti olemaan hieman eri näköisiä. Tosin olen kyllä ajatellut, että olisi kiva tehdä kortteja skräppäystyylilläkin.

Tämän viikon haaste oli tehdä kortti ilman leimakuvaa. Tässä minun korttini:

Kortissa on käytetty kartonkia, aaltopahvia, pitsiä ja kimalleliimaa.

"Onnea on oman koiran hassut temput (esim. pyörii säkkituolin päällä ympyrää 10 kertaa ennen kuin asettuu makaamaan. Tosin pyörimisen seurauksena on aikamoinen rahina ääni ja se on kyllä muutamia ihmisiä ärsyttänytkin aikamoisesti, kun sitä vaan kestää ja kestää...)

3 kommenttia:

  1. Kiva, että osallistuit haasteeseen:)
    Korttisi on viehättävä; kauniit alltopahviset sydämet, ruskeata (mun lemppariväri) kartonkia, pitsiä, mitäpä muuta kaunis kortti tarvitsisikaan:)

    VastaaPoista
  2. Voi, miten kiva, että jätit kommentin käynnistäsi! Kiitos!
    Kävin katsomassa blogissasi tekemiäsi kortteja. Niitä sinä osaat tehdä todella taidokkaasti! Aivan hirmuisen kauniita ovat! Oletko ajatellut myydä niitä missään?
    Outi

    VastaaPoista
  3. Ihan vahingossa huomasin tämän kirjoituksesi, joka osoitettu mulle, en nimittäin käy yleensä katsomassa, josko mulle olisi vastakommenttia asianomaisessa blogissa :):)Parhaiten yhteydenpito käy niin, että kirjoitat esim. suoraan mun blogin kommenttilootaan tai sähköpostiini:) En varsinaisesti ole myynyt korttejani, lukuunottamatta sukulaisia ja tuttavia, mutta jos erikseen joku niitä haluaa ostaa, niin ilomielin niitä myyn:)

    VastaaPoista

Kiitos sinulle, joka ehdit ja jaksat käyttää pienen hetken ajastasi jättämällä minulle kommentin! Teollasi ilahdutat suuresti päivääni!